УАІБ підтримує зміни до Закону "Про рекламу", однак виступає проти попереднього узгодження рекламних матеріалів

02 липня 2008

     Українська асоціація інвестиційного бізнесу направила листа до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку з приводу проекту Закону України "Про рекламу" (щодо реклами на ринку цінних паперів), оприлюдненого на сайті Комісії. Підтримуючи загалом внесення змін, Асоціація пропонує вилучити із законопроекту норми, що уже регулюються спеціальним законодавством про інститути спільного інвестування.
     Як наголошується у листі, органи державної виконавчої влади, що здійснюють контроль за дотриманням законодавства у сфері реклами, реалізовують свої функції шляхом моніторингу  вже існуючої реклами та реагують у межах своїх повноважень на ту рекламу, яка розповсюджувалася з порушеннями.
     УАІБ також звертає увагу регулятора також на те, що рекламні матеріали до їх розповсюдження є комерційною таємницею компаній.

Основні цифри
Всього компаній-членів275на 01.07.25
Кількість КУА271на 01.07.25
Кількість адміністраторів НПФ15на 01.07.25
Кількість ІСІ1853на 01.07.25
Кількість НПФ*47на 01.07.25
Кількість СК*1на 30.04.25
Активи в управлінні КУА, млн грн700 212на 30.04.25
Активи НПФ в адмініструванні, млн грн3 513на 30.04.25