Українська асоціація інвестиційного бізнесу направила листа до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку з приводу проекту Закону України "Про рекламу" (щодо реклами на ринку цінних паперів), оприлюдненого на сайті Комісії. Підтримуючи загалом внесення змін, Асоціація пропонує вилучити із законопроекту норми, що уже регулюються спеціальним законодавством про інститути спільного інвестування.
Як наголошується у листі, органи державної виконавчої влади, що здійснюють контроль за дотриманням законодавства у сфері реклами, реалізовують свої функції шляхом моніторингу вже існуючої реклами та реагують у межах своїх повноважень на ту рекламу, яка розповсюджувалася з порушеннями.
УАІБ також звертає увагу регулятора також на те, що рекламні матеріали до їх розповсюдження є комерційною таємницею компаній.