НКЦПФР підготувала Положення про рекламу цінних паперів на фондовому ринку

27 листопада 2012

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку схвалила проект рішення «Про затвердження Положення про рекламу цінних паперів на фондовому ринку».
 
«Наразі питання погодження реклами інструментів та послуг, що надаються компаніями - учасниками фондового ринку є дуже актуальним, і ми бачимо реальну необхідність контролю з боку держави за такими рекламними повідомленнями. До того ж, це визначено законодавством, зокрема  Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства про цінні папери», прийнятим парламентом влітку поточного року та набирає чинності в частині погодження Комісією реклами 1 січня 2013 року», - зауважив член НКЦПФР Євген Воропаєв.
 
У Положенні визначаються вимоги до реклами цінних паперів на фондовому ринку, порядок подання до НКЦПФР проекту реклами або змін до реклами цінних паперів на фондовому ринку, поновлення розповсюдження реклами, а також державний контроль за дотриманням вимог цього документа.
 
Незабаром документ буде оприлюднено на сайті Комісії для отримання коментарів від учасників ринку та направлено для погодження профільних відомствам.

За повідомленням
прес-служби НКЦПФР

Основні цифри
Всього компаній-членів283на 25.04.24
Кількість КУА278на 25.04.24
Кількість адміністраторів НПФ16на 25.04.24
Кількість ІСІ1780на 25.04.24
Кількість НПФ*52на 25.04.24
Кількість СК*1на 29.02.24
Активи в управлінні КУА, млн грн615 069на 29.02.24
Активи НПФ в адмініструванні, млн грн2 875на 29.02.24